«

»

dec. 01

Cat cheltuie parintii pentru bebelusii lor?

Familie

Familie

Familiile din Romania cu venituri peste medie cheltuiesc lunar intre 1.000 si 3.000 de lei pentru produsele speciale pentru copii, mare parte dintre mame punand un accent deosebit pe calitatea articolelor achizitionate si pe ultimele tendinte in materie de moda, design si functionalitate atunci cand vine vorba de alimentatia, ingrijirea, alegerea vestimentatiei sau mobilarea camerei celor mici.

Alimentele speciale pentru copii (lapte praf, ceaiuri, piureuri, deserturi), hainele, accesoriile, mobilierul, jucariile si, in general, toate produsele destinate trusoului bebelusului (patut, carucior, cadita, aparate de monitorizare, scutece, biberoane, suzete, sterilizatoare), se regasesc in topul celor mai bine vandute articole din magazin.

De asemenea, o pondere semnificativa din vanzari o au si jucariile pentru exterior (triciclete, trotinete, role, biciclete) sau produsele de curatat bio, precum sunt detergentii naturali pentru haine, jucarii, parchet, fructe sau produsele de igiena pentru copii.

Lingurita de intarcat

Lingurita de intarcat

Cat cheltuie parintii pentru bebelusii lor?

In timp ce valoarea medie a unui cos de alimente pentru copii se ridica la aproximativ 250 lei, o singura comanda online se poate ridica si la peste 500 lei daca in cosul de cumparaturi se adauga obiecte vestimentare, scutece, jucarii, accesorii sau produse de ingrijire si depaseste valoarea de 1.000 de lei atunci cand vine vorba de achizitionarea de carucioare, aparatura speciala (monitorizare video si audio, umidificatoare, purificatoare, termometre) sau piese de mobilier pentru camera copilului. Desigur, valoarea cosului de cumparaturi variaza foarte mult si in functie de veniturile familiei, persoanele cu venituri medii acordand mai multa importanta alimentatiei si ingrijirii corespunzatoare a copilului decat jucariilor, accesoriilor moderne sau pieselor de mobilier de ultima generatie.

 

 

Centru de activitati

Centru de activitati

Nici produsele destinate viitoarelor mamici nu sunt ignorate, potrivit reprezentantei magazinului in ultimul trimestru din sarcina femeile insarcinate devenind din ce in ce mai interesate de urmatorul eveniment important din viata lor. Acest lucru este datorat atat cresterii mediei de varsta la care majoritatea femeilor din Romania devin mame (peste 25 de ani), cat si a multitudinii surselor de informare si educare cu privire la aceste aspecte.

In ultimii ani s-a observat ca majoritatea mamelor din Romania au devenit, la randul lor, din ce in ce mai responsabile si mai preocupate de mentinera sanatatii si a siluetei in perioada sarcinii. Astfel, viitoarele mame pun si ele un accent din ce in ce mai mare pe o alimentatie corecta, pe produsele speciale de ingrijire sau pe haine corespunzatoare, vanzarile de pe acest segment inregistrand o crestere constanta, de la un an la altul.

 

1 ping

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Puteti folosi aceste HTML etichete şi atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>